חיפוש
תכנון אסטרטגי / מפת דרכים - יצירת כסף
מרכיב הכסף בתכנון האסטרטגי נחלק ל: גיוס כסף / הון עצמי למימון פיתוח המוצר והעסק בשלבים המוקדמים של המיזם "יצירת" כסף של המיזם על ידי...
תרמיקס
הגדרת הענף והגדרת השוק
הגדרת הענף (Industry) הענף הוא למעשה התעשייה בה פועל או יפעל העסק. לרוב מגדירים את הענף על פי: המוצר שאותו נספק, הטכנולוגיה בה נפעל או...
תרמיקס
פילוח חכם של השוק
פילוח שוק (Market Segmentation) הוא חלוקה של השוק לקבוצות הומוגניות, על פי קריטריונים שונים כגון - גיל, מגדר, אופי פעילות, מצב...
תרמיקס
הערכת פוטנציאל שוק
בכל תכנון והקמה של מיזם חדש אנו מנסים להעריך את פוטנציאל השוק הכללי וזאת כדי שנוכל, גם לפי הערכה זו, להעריך את פוטנציאל המכירות וההכנסות...
תרמיקס
פוטנציאל מכירות לעומת תוכנית מכירות
פוטנציאל המכירות מוגדר כ- כמה יחידות מוצר יוכל העסק / מיזם שלנו למכור. בשנה מייצגת, או בכלל (תלוי במודל העסקי ובענף). ניתן להעריך את...
תרמיקס