top of page
חיפוש לפי קטגוריות
חיפוש לפי תגים

פילוח שוק והגדרת שוק יעד

  • תרמיקס
  • 25 בנוב׳ 2016
  • זמן קריאה 1 דקות

שוק יעד - הכוונה ללקוחות והמשתמשים אליהם המיזם יפנה.


אנו מפלחים את השוק לקבוצות הומוגניות לפי קריטריונים שונים, לבחירתנו, או כפי שיתר המתחרים מפלחים. קריטריונים כגון - גיל, מגדר, איזור גיאוגרפי, אופי הפעילות (פרטי, עסקי, מוסדי), גודל, משתמשי סמארטפונים, ועוד.


לאחר מכן אנו בוחרים פלח שוק אחד או יותר אליו אנו נפנה.

Comments


bottom of page